logo

Contingut : 65
Enllaços web : 3
Visites del contingut : 30090

Novetats Activitats Generals Apadrinament dels hort urbans de l'associació de veïns Grau-port
Apadrinament dels hort urbans de l'associació de veïns Grau-port PDF Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Administrator
dimarts, 5 de juny de 2018 00:00

Apadrinament dels hort urbans de l-associació de vens Grau-port

Dins del projecte COL·LAB, diferents entitats del barri del grau estem col·laborant mútuament. El CEIP El Grau col·labora amb l'associació de veïns Grau-port en la posada en funcionament dels horts urbans que tenen projectats. Els nostres alumnes de 5é i 6é apadrinaran els horts urbans, per la qual cosa el dissabte 2 de juny vam participar en la cercavila informativa organitzada per l'associació Grau-port. En acabar la cercavila va haver un acte on l'associació nomenà als nostres alumnes padrins/padrines de l'hort urbà.

Darrera actualització de dijous, 7 de juny de 2018 08:39

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.