logo

Novetats Benvinguda
Benvinguda PDF Imprimeix Correu electrònic
dilluns, 19 d'abril de 2010 00:00

Benvinguts i benvingudes a la web del CEIP El Grau. Ací podràs trobar informació sobre la nostra escola, la nostra identitat, com funcionem i tot allò que fem al llag del curs escolar.

També trobaràs enllaços a altres pàgines que considerem interessants, des d'un punt de vista educatiu, per l'alumnat, pares i mares i professorat.

Amb aquest lloc web volem obrir les nostres portes, de manera virtual, a totes les persones que formen part de la Comunitat Educativa del centre i a la resta del món educatiu.

La nostra intenció es aconseguir que aquest instrument de comunicació siga dinàmic, que servisca tant per a rebre informació com per a aportar-ne.

En la pàgina novetats és on normalment trobareu l'actualitat, les últimes noticies i convocatòries.

En aquesta pàgina d'inici és on normalment trobareu les novetats, les últimes noticies i convocatòries.

Darrera actualització de divendres, 10 de setembre de 2010 14:51

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.