logo

Escrit per Administrator
diumenge, 20 de novembre de 2011 17:04

LOGOTIP DE L'ESCOLA

A l'últim trimestre del curs passat, quan l'A.M.P.A. es va decidir a canviar l'equipatge esportiu de l'escola va parlar amb la Cap d'estudis perquè en el col·legi no teníem un logotip que ens identificara.

Decidirem que era important la participació dels alumnes, per la qual cosa organitzarem conjuntament un concurs d'idees el qual es va explicar a l'assemblea de delegats i aquestos portaren la proposta a les classes.

Els alumnes aportaren en quinze dies les seues idees i el claustre, en primer lloc, va triar els dos dibuixos que ací us ensenyem, els autors dels quals eren Luís Ortega Sorolla i Vicente Casañ Tribaldos, ambdós de 6é de Primària, com a finalistes.

La proposta es va presentar al Consell escolar i va sorgir el logotip que us presentem i que ja heu pogut veure en samarretes, xandall, polar i babis.

El timó representa el nostre nom i la nostra ubicació ja que estem al barri del Grau i des d'alguns punts de la nostra escola es poden veure els vaixells al port de València. El cartabó, l'esquadra i el transportador així com les llapisseres del timó representen els instruments que fan de l'estudi i la tasca diària un camí per aconseguir els objectius d'aprenentatge de l'escola.

Per últim assenyalar que el lema del logotip, EL GRAU - ESCOLA PÚBLICA EN VALENCIÀ vol manifestar el compromís de la nostra comunitat educativa amb l'escola pública i amb el valencià com llengua vehicular del col·legi.

El disseny final és d'un pare i membre del Consell escolar del centre José Manuel Felix de la Mota, pare d'Iker Félix Guerrero, al qui vull agrair el seu esforç i la seua paciència al canviar colors, formes, grandàries, esborrany rere esborrany fins obtenir el dibuix definitiu, el que ens agradava a totes i tos i amb el qual ens identifiquem.

Darrera actualització de dimarts, 6 de desembre de 2011 21:51

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.