logo

Presentació AMPA PDF Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Administrator
dissabte, 17 d'abril de 2010 18:56

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'escola, AMPA, és un espai on unir els nostres esforços per participar en la vida escolar, col.laborant amb el centre en la formació dels nostres fills, apostant per un ensenyament públic de qualitat. L'A.M.P.A. té capacitat de gestió, executiva i també és òrgan de representació de les famílies davant les diferents administracions i empreses: gestionar, contractar, dialogar, intercanviar idees, suggerir millores, proposar activitats, etcètera, són funcions pròpies que ens permeten treballar a favor d' l'educació de les nostres filles i fills.

A través de les nostres accions volem impulsar el nostre objectiu primordial: donar suport al desenvolupament i la formació integral a nivell personal i educatiu dels nostres nens, en estreta col.laboració amb tota la comunitat educativa, perquè el major beneficiari de les nostres accions sigui l'alumnat, perquè els nostres nens puguin afrontar amb èxit el seu futur.

L'Associació s'autogoverna i representa a través de l'Assemblea de Socis i la Junta Directiva, formada per un president, vicepresident, tresorer, secretari, vocal 1r i vocals. L'Assemblea de Socis es reuneix com a mínim un cop l'any i la Junta Directiva ho fa periòdicament. La nostra Associació està adscrita a la FAPA Gonzalo Anaya i inscrita en els registres d'associacions corresponents, on estan registrats també els nostres Estatuts, document bàsic que ens regeix i on es recullen els nostres fins, tasques i sistema organitzatiu.

Pot associar-se a l'AMPA qualsevol família amb fills o filles al centre. No obstant això, no és el mateix associar-se que participar i la Junta Directiva vol aconseguir la participació activa dels seus socis, per això tots estan cridats a participar tant en les diferents activitats, comissions de treball, com en els seus òrgans de representació i gestió. Participar i implicar-se activament és una forma d'ensenyar als nostres fills i filles a sentir que formen part d'una escola activa en la que tots col.laborem en la mesura de les nostres possibilitats.

L'AMPA

Darrera actualització de dimecres, 25 de gener de 2012 19:26

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.