logo

Visites del contingut : 39837

Novetats Qui som?
Qui som? PDF Imprimeix Correu electrònic

Som una escola pública d'Educació Infantil i Primària que es troba ubicada a l’Avinguda Balears,64 encreuament amb el carrer Menorca de València. Estem actualment en una zona d’expansió urbanística en la qual les sol·licituds d’escolarització superen amplament l’oferta de places escolars del centre.

El nostre centre és d'una línia educativa, es a dir, comptem amb 3 unitats d'Educació Infantil i 6 d'Educació Primària. En els seus principis es defineix com a aconfessional, tolerant, integrador i solidari; duu a terme un PIL (Pla d'Immersió Lingüística), per la qual cosa, la seua llengua vehicular és el valencià.

La metodologia està dirigida a aconseguir un esperit crític i capacitat de discussió i decisió. Es té en compte el distint grau de desenvolupament de l’alumnat i la diversitat de capacitats intel·lectuals, i junt a l’adquisició dels continguts propis de cada etapa es dona molta importància a l'adquisició de competències de relació personals.

Considerem que la convivència deu basar-se en la llibertat, però que aquesta no es concebible si no se es conscient de que els nostres actes tenen conseqüències, es per això, que posem especial atenció en la conducta responsable,necessària, tant per al treball com per al normal desenvolupament de la vida escolar.

Les normes de convivència no s’estableixen com imposició, si no com el medi en el que cadascú pot expressar-se i desenvolupar-se en llibertat i amb la garantia de ser respectat com a persona siga qual siga la seua procedència, sexe, raça, nivell econòmic o creences, i es fonamenten en el diàleg, la solidaritat i la responsabilitat.

La música i l’esport esdevindran una part decisiva de la formació dels xiquets i les xiquetes i les farem servir, en la mesura de les nostres possibilitats, per tal de complementar els aspectes instructius i de valors que promovem i aconseguir així, una formació completa de l’alumnat.

Darrera actualització de diumenge, 6 de juny de 2010 18:09

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.