logo

Conte Sambori PDF Imprimeix Correu electrònic
dimecres, 2 de març de 2011 21:06

L'HOME MÉS FELIÇ

Això era un home que es deia Mister Ronaldo. L'home no tenia dona i cap de les dones del poble, que es deia Marxalenes, li agradava Mister Ronaldo perquè la seua casa era molt lletja.

Poc temps després , l'home va abandonar la seua casa. Al dia següent pel matí els xiquets varen anar a la casa de l'home i varen tocar tres vegades. Els xiquets varen entrar dins i varen mirar per tota la casa i s'en varen anar espantats.

Després els xiquets varen anar per tot el poble cridant a les dones i les dones no s'ho creien i els xiquets deien “Què si dona, que ja no està”. Aleshores ,les dones varen anar a casa de l'home i varen estar dins de la cas i varen mirar dins i no estava. Les dones varen fer festa perquè l´home no estava.

L'home es va anar pel bosc, on hi havien molt animals i l'home es va trobar amb una serp que parlava, com els humans. Mister Ronaldo es va espantar. Al dia següent, l'home, es va assabentar perquè parlava: perquè el bosc es deia Parlarí. Al cap d'uns dies l'home, Mister Ronaldo, va pensar que volia ser cavaller però no podia perquè no tenia castell ni espasa.

Però l'home caminant i caminant per bosc Parlari trobà un cavall que tenia ales i una espasa molt gran. L'home es va desmaiar en vore el cavall i el cavall va agafar una poqueta aigua del riu i li la va tirar a la cara perquè s'alçarà. I l'home es va alçar de terra i el cavall li va dir :” Tranquil, tranquil! Puc ajudar-te? I Mister Ronaldo li va dir: “Segur que pot ajudar-me, segur” Val, T' accepte.

L'home va pujar damunt del cavall i es va sentir com un cavaller. Volant i volant per damunt del bosc van vore un drag amb una bola màgica. El drac es va posar a jugar amb la bola màgica i de sobte, li va caure de les mans i Mister Ronaldo la va agafar i va pensar “Vaig a baixar a un lloc on no hi hagen coses”. I li va dir a la bola . “Desitge tindre un castell molt gran”. De sobte va aparèixer el castell . I així, Mister Ronaldo va tindre una dona i un fill i va viure molt feliç.

Camarón Herédia

6è Primària 2011

Bàner

bottom

bottom

Funciona amb Joomla!. Designed by: ThemZa design NTChosting Valid XHTML and CSS.